De eerste dag zit erop.

2 november 2010 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Na een lang dagje reizen zijn wij goed aangekomen in Miami Beach! De reis heeft ongeveer 14 uur geduurt, maar alles is redelijk goed verlopen. Onze eerste stop op amerikaanse grond van Detroit. Daar moesten we de tocht door de doane afleggen. Waar ze achterdochtig aankeken omdat het niet vaak voorkomt dat mensen zolang gaan reizen en daarvoor hun baan opzeggen in deze economie.

Maar goed geen echte reden om ons te wijgeren dus door naar onze vlucht naar Miami!! Eindelijk om 10 uur s avond daar aangekomen hebben we zeer onbackpackerig de taxi genomen naar ons hostel, waar de muziek nog luid speelde, en zijn we meteen het bed ingedoken.

De volgende dag onze auto ophalen. We dachten dat het wel te lopen zou zijn dus vertrokken we vol goeie moed aan de tocht. Na 2 uur vonden we het wel genoeg en hebben we een taxi genomen voor de rest van de tocht. Blijkt dat we er ongeveer wel 6 uur over hadden gelopen :)

Aangekomen bij de auto afhaallocatie willen ze ons de auto niet meegeven omdat de reservering op mijn naam staat en de creditcard op Koen zijn naam. Ook al hebben we alles al betaald is dit toch heel belangrijk. Dus nu zijn we op en neer aan het mailen met ons reisbureau in Nederland om de boeking over te zetten naar Koen zodat we toch nog wat van Miami kunnen zien met de auto.

Dus de dag is hier nog niet om maar al weer genoeg gezweet!!

Groetjes Koen en Susanne

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bas carlijn lieve en guus:
    2 november 2010
    Wat een gedoe! Maar fijn dat jullie zijn aangekomen zonder pakjes uit de tas die er eerder niet inzaten haha! Succes met de auto en anders wordt het weer flonk wandelen.
    Groeten van de kids, Lieve wil ook met jullie op vakantie
  2. Marijke:
    3 november 2010
    Jow mensen, nee met jullie kende de oorlog wel winnen joh...Maar ben het met onderstaand bericht eens, als je de douane overleeft dan komt het allemaal wel goed...nog 6 maanden om aan dit alles te wennen.

Heel veel plezier en Miami heeft (how shoud I know) vast een goede openbaarvervoers regeling ;)

xxx marijke
  3. Martien Prinsen:
    3 november 2010
    Alles komt goed kijk maar de kat (alles komt op zijn pootjes terecht )
    Geniet maar van de vakantie en het avontuur.
    mvgr Martien Prinsen
  4. Jasper, Linda en Bregje:
    He Koen en Suus,

fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Ga er lekker van genieten en we volgen jullie op de voet.

Groetjes,
    van ons
  5. Nick Verberkmoes:
    5 november 2010
    Welcome to Miami, zeg ik maar!

Geniet ervan en nog een fijne reis. Ik ben inmiddels redelijk het wennen aan dit soort regeltjes hier in Saudi is het niet anders!

Groeten Nick
  6. Hugo Boot:
    5 november 2010
    Koen en Susanne,
    Goed dat jullie veilig zijn aangekomen. Veel plezier de komende tijd. Ik zal af en toe een spreekwoordelijke blik op deze website werpen!

Hugo
  7. jo:
    11 november 2010
    Koen en Susanne, Jullie willen veel zien en veel doen. Veel plezier en schrijf vooral elke dag wat er zich afspeelt. Ik reis met jullie mee!
    Jo